«Розум людський завжди прагне до
якої-небудь діяльності і ні за яких обставин не терпить безперервного спокою»
Ви хочете дізнатися більше про архімедову силу, умови плавання тіл та розвиток судно- та повітроплавання?
І етап. Виконайте наступні завдання та проведіть дослідження згідно обраних груп.
Завдання:
- Зібрати інформацію про умови плавання
тіл (визначення, фото, картинки, схеми тощо) та розвиток судно- та повітроплавання,
здійснити класифікацію;
-
З’ясувати фізичну
сутність умов плавання;
-
Розкрити практичне використання умов плавання тіл;
-
Розкрити тематичні питання проекту;
-
Створити інформаційні матеріали за результатами дослідженн
ІІ етап. Визначте напрямок діяльності групи.
ІІ етап. Визначте напрямок діяльності групи.
1 група (Дослідники) – працює за темою “Підводний човен або
порятунок картоплини” та виконує завдання:
• Визначає умови, при яких тіла плавають;
• Визначає середовища, в яких тіла можуть плавати;
• Записує умови плавання тіл за допомогою формул.
2 група (Теоретики)
- працює за темою “Як не потонути…» та досліджує:
• На чому ґрунтується плавання
суден?
• За яких умов судно не потоне?
• Які сили діють на корабель?
3 група (Аеронавти)
- працює за темою «Повітроплавання. Як здійснити політ?» та визначає:
• Які розрахунки
потрібно виконати для підняття тіла у повітря?
• З яких частин
складається аеростат?
• Як побудувати
аеростат?
Представити матеріали дослідження можна у вигляді: презентації, блогу чи відеоролику на прес-конференції серед учнів класу за даною темою.
Кожна група може отримати максимальний бал - 25 балів. Результати можна переглянути тут.
Представити матеріали дослідження можна у вигляді: презентації, блогу чи відеоролику на прес-конференції серед учнів класу за даною темою.
Немає коментарів:
Дописати коментар