Завдання 4. "Досліджуємо"

«Розум людський завжди прагне до якої-небудь діяльності і ні за яких обставин не терпить безперервного спокою»



Ви хочете дізнатися більше про архімедову силу, умови плавання тіл та розвиток судно- та повітроплавання?




І етап. Виконайте наступні завдання та проведіть дослідження згідно обраних груп.
Завдання:
- Зібрати інформацію про умови плавання тіл (визначення, фото, картинки, схеми тощо) та розвиток судно- та повітроплавання, здійснити класифікацію;
-         Зясувати фізичну сутність умов плавання;
-         Розкрити практичне використання умов плавання тіл;
-         Розкрити тематичні питання проекту;
-         Створити інформаційні матеріали за результатами дослідженн

ІІ етап.  Визначте напрямок діяльності групи.
1 група (Дослідники)  – працює за темою “Підводний човен або порятунок картоплини” та виконує завдання:
      Визначає умови, при яких тіла плавають;
      Визначає середовища, в яких тіла можуть плавати;
      Записує умови плавання тіл за допомогою формул.

2 група (Теоретики) - працює за темою “Як не потонути…» та досліджує:
      На чому ґрунтується плавання суден?
      За  яких умов  судно не потоне?
      Які  сили діють на корабель?

3 група (Аеронавти) - працює за темою «Повітроплавання. Як здійснити політ?» та визначає:
      Які розрахунки потрібно виконати для підняття тіла у повітря?
      З яких частин складається  аеростат?
      Як побудувати аеростат?

Представити матеріали дослідження можна у вигляді: презентації, блогу чи відеоролику на прес-конференції серед учнів класу за даною темою.

Кожна група може отримати максимальний бал - 25 балів. Результати можна переглянути тут.



Немає коментарів:

Дописати коментар